6 sept. 2009

ani de liceu


A mai trecut o vara. prima vara sau vacanta dupa primul meu an de liceu.Un an special,nu doar pentru faptu ca am fost "boboaca"ci si pentru momentele care poate au parfumul unei vremi demult apuse desi mi se pare atat de apropiate de mine,atat de "prezente".Primul an de liceu a avut asupra mea influenta pe care o are in general asupra oricarui licean: manifestarea cu orice pret a libertatii, a nonconformismului si a originalitatii.Prima zi de scoala fiind si ziua cand ti se pare ca toti ochii sunt atinti catre tine si ca toata lumea nu te suporta a fost pentru mine una destul de placuta.Si zic asta doar pentru ca am intalnit niste oameni minunati ,niste colegi adevarati si nite prieteni de incredere.Si..da anii de liceu sunt speciali,pentru ca atunci realizezi ca trebuie sa-ti pese si de cel de langa tine,ca de la imaginea liceenilor "rai" sau a celor "tocilari" la realitate e o mare diferenta. Trebuie sa recunosc ceea ce numim noi"prima dragoste" a contribuit mult in placerea de a fi boboc.Iubirea la 15 ani ..e un incitant zbor catre nori..si cand ti se rup aripile cazi si uiti ca te-ai inaltat prea tare..si te doare..dar nu e nimic te scuturi de "praf" si mergi mai departe,chiar daca ti se pare ca privirea Lui "te iubeste".Si balul bobocilor,atunci cand ne facem simtita prezenta si aratm ce putem defapt.Desi nu am participat am simtit emotia colegilor mei si e ceva minunat ceva ce cu siguranta nu voi m-ai simtit vreodata.Si cel mai bine stim noi noi cei carora le zic eu "colegii meii stapaniti de un subtil teribilism" sau "b-ul meu",cum este sa fii pe scena in fata unui intreg liceu,si sa mai treci si prin momente "haioase".Insa totul a fost oK.Am trecut si de teze si de teste si de cei "2 de 3" la geografie si in sfarsit de clasa a-9a.Toti boboci de anul asta va zic sa nu plangeti dupa generala si bucurati-va ca incepe clasa a9a,sau daca nu va incanta asta cel putin ganditi-va ca aveti mult mai mult "freeeedom".Numele de licean il voi purta inca 3 ani,si cu siguranta o sa fie cei mai frumosi ANI DE LICEU!


3 comentarii:

Vilhelm man spunea...

O seara frumoasa iti doresc!

Anonim spunea...

Fiindu-ti coleg am cunostinta de toate momentele placute si mai putin placute,unele care te fac sa rosesti pentru ca fiind pe scena iti cade catrinta,sau fiind protagonista pe scena esti sarutata fara ca tu sa fi premeditat ceva si de altfel multe altele.Le am amintit pe cele 2 pentru ca am fost partasi aman2 la scenele sus mentionate.Anii de liceu contribuie la conturarea caracterelor si desi liceeni sunt cei mai dispusi nebuniilor care uneori greu pot fi remediate anii de liceu raman cei mai frumosi ani ramanand etern in inimile si sufletel noastre.Vorbele tale spun totul si comentariile nu-si au rostul.Cert este ca stim sa ne facem micile torturi mari nebunii.
9b->10b deja cate vom mai face de acum incolo......

Cristi Avram

Emm spunea...

"anii de liceu" nu stiu daca te-ai inspirat de pe blogul meu...nici nu ma intereseaza.Ai scris frumos... Adevarat...Anii de liceu nu se pot uita...Multa bafta si tie.:D


Blogspot Template by Isnaini Dot Com. Powered by Blogger and Supported by Modern Interior Design